Re: Prohlížecí program

hfmcons hfmcons@gmail.com
Středa Prosinec 19 17:55:02 CET 2007

Pokud si spustíte(neinstaluje se) PSPad, neuděláte chybu a je freeware,
český v češtině.
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
  ----- Original Message -----
  From: Saša Svobodová
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, December 19, 2007 4:39 PM
  Subject: Prohlížecí program

  Hezké odpoledne,

      mám v počítači soubor WAV a potřebuji z něho vymazat část souboru na
  začátku. Ne ustřihnout kus zvuku, ale hlavičku souboru. Nevím ale, jak
  jej otevřít tak, abych viděla číslíčka a mohla to udělat. Něco jako "HEX
  VIEW" v program Irfan View.

      Upřímně jsem nic zatím nehledala. Nevím totiž co přesně hledat.
  Můžete mi, prosím, poradit co hledat? Případně něco doporučit?

  Saša K. Svobodová

            ICQ:  260 344 186