FTDI chipy Bylo: terminal pro rs232

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Středa Prosinec 19 17:36:33 CET 2007

Kdyz jsme nakousli RS485 - nemate nekdo zkusenosti s pouzitim FT232B pod
Linuxem? Mel jsem tam nejake problemy s bitovou synchronizaci, kdyz sly
dotaz a odpoved do sebe a nejspis nebyly synchronni. Odpoved prisla
nesmyslna. Stejny program s ttyS0 chodil a s ttyUSB0 nechodil.
Pokud to nekomu chodi, mohl by se podelit o nastaveni termios? Me to
pripadlo, jako kdyby nefungovalo zahazovani bytu po chybe parity.
Lada