FTDI chipy Bylo: terminal pro rs232

P. Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Prosinec 19 17:35:52 CET 2007

U RS-422 se nic neprepina je zde budic a linka zvlast na Rx i Tx.

U RS-485 se smer prepina  v pripade obvodu FT232 se pouzivaji CBUS2 a3
vyvody viz datasheet

http://www.ftdichip.com/Documents/DataSheets/DS_FT232R.pdf

Jak je to reseno u kalelu s PL-2303 jsem zatím nezjistil.

Drobnou nevyhodou je, ze jsem nasel nekoli kabelu USB/RS-485 s PL-2303, ale
nenasel jsme zadny s FT232.

Myslim kabel s cenou do 20$, neco jako toto