OT: Mikroskop i s kamerou za slusny prachy

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Prosinec 19 17:02:56 CET 2007

Nemate nekdo po ruce Lidl nebo nejezdite kolem? Otec se nakonec rozhodl,
ze si ho do dilny koupi, ale tady v CB uz je pozde - uz je to vyprodane.

Pokud byste tam nekdo pro nej jeste jel ozvete se mi prosim.

Radek Vicek