terminal pro rs232

oja ondrej.janovsky@alarex.cz
Středa Prosinec 19 14:45:38 CET 2007

No on ten kabel dela neplechu i v Linuxu, ale ten nevytuhne cely, jako
skvela kombinace WIN+Hyperterm+PL2303 .
Proste se kabel jen odpoji od dev/ttyUSB0 a pripoji na dev/ttyUSB1 ...
coz vyresim odpojenim na par sekund a opetovnym pripojenim a jedu dal.
V logu vidim i hlasky, na co si driver ci kabel stezuje, ale zatim jsem
to neresil, protoze dohanim pomerne velke spozdeni.