terminal pro rs232

oja ondrej.janovsky@alarex.cz
Středa Prosinec 19 14:31:06 CET 2007

No ano, tento kabel a k tomu WIN a zestarnul jsem o nekolik let.

Po prechodu na Linux, pouzivam dal tento kabel a mohu pracovat. Musel
jsem poresit utilitku ktera posila do Siemens GSM modulu aplikaci pres
OBEX protokol, druhou utilitku na vypnuti autostartu a nyni mi uz WIN
prostredi chybi jen, kdyz si chci s kolegy zaparit nejakou tu sitovou hru.

OJA