Fwd: Re: Baluova prednaska na VUT - pochvala!

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Prosinec 19 12:57:49 CET 2007

Jde to, pro švagrovou jsem dělal dvd-video co mělo 7h filmů (i s menu).
"bežný dvd přehrávač" má totiž tak hnusný obraz, že ta komprese na tom
kupodivu nebyla poznat :-]

Jinak do dneška jsem nenašel DVD přehrávač co by se vyrovnal tomu z Lidlu co
měli před rokem - ty co mají obraz/formáty lepší než xoro zase nemají VGA.

----- Original Message -----
From: "Petr Tošovský" <PetrTosHW@PTmodel.cz>

Tak podle me uz skoro vsechny dnesni DVD prehravace umeji prehravat AVI
videa, takze konverze netreba. Videa jsou v kodeku DivX 5, takze by to
melo zvladnout skutecne temer cokoli. Vypalit na DVD a poslat Vam to
bych mohl. Konverzi na DVD format bych asi take zvladl, jen nevim jestli
se tam vejde bez uprav najednou 2h 40min zaznamu. Jestli se neprihlasi
nekdo kdo to ma v maliku, tak to muzu zkusit nekdy ke konci tydne.