OT: Mikroskop i s kamerou za slusny prachy

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Prosinec 19 12:43:43 CET 2007

Jj, myslím, že je to dobrá koupě. Ještě bych doporučoval se
preventivně podívat na uložení pohybového šroubu v ose X, byl tam moc
mrňavý šroubek kterým to bylo přidělané a vypadnul, ale stačilo tam
dát jiný a běhá to bez problému.

Aleš Procháska