Fwd: Re: Baluova prednaska na VUT - pochvala!

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Prosinec 19 12:20:52 CET 2007

Tak podle me uz skoro vsechny dnesni DVD prehravace umeji prehravat AVI
videa, takze konverze netreba. Videa jsou v kodeku DivX 5, takze by to
melo zvladnout skutecne temer cokoli. Vypalit na DVD a poslat Vam to
bych mohl. Konverzi na DVD format bych asi take zvladl, jen nevim jestli
se tam vejde bez uprav najednou 2h 40min zaznamu. Jestli se neprihlasi
nekdo kdo to ma v maliku, tak to muzu zkusit nekdy ke konci tydne.

Tosa