Nabijecka NiMH, NiCd dlouho tu nic takoveho nebylo

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Prosinec 18 22:50:44 CET 2007

Staci v tom cinskem vylisku na 10 AA clanku (z GMka nebo podobneho kseftu)
propajet nytky s pruzinkama (je potreba pouzit trochu agresivnejsi tavidlo,
aby se cin hned chytil, jinak ten cerny plast tvorici telo vylisku
roztavite). Mam to takhle udelane u Ultramatu 10ky, jeden vyvod natvrdo
pripajeny k drzaku, druhy si chytam krokodylkem na nejblizsi pruzinku podle
aktualniho poctu nabijenych clanku a funguje to naprosto spolehlive jiz
nekolikatym rokem. Bez propajeni to nebylo diky nize uvedenemu schopne ani
baterky poradne detekovat, natoz nabijet.

Jakub Serych