Nabijecka NiMH, NiCd dlouho tu nic takoveho nebylo

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Úterý Prosinec 18 20:54:23 CET 2007

docetl jsem ze nema vybijeni, nevadi to ? ta "14" je jen o kousek drazsi.
jinak taky o ty nabijecce uvazuju ..
tomik.

________________________________

Od: hw-list-bounces@list.hw.cz za uživatele Vladimir Nerud
Odesláno: út 18.12.2007 20:44
Komu: HW-news
Předmět: Re: Nabijecka NiMH, NiCd dlouho tu nic takoveho nebylo

Ta desítka vypada moc dobre, asi do ni take pujdu :-).

No ja bych Vam na takove to domaci nabijeni doporucil Ultramat 10 treba
zde: http://www.hobbyteam.cz/script/popis.asp?OC=6410&Okruh=5
pripadne Ultramat 14 (o tom ale nic nevim mozna umi jen navic lionky)
http://www.hobbyteam.cz/script/popis.asp?OC=6414&Okruh=5

Ultramat 10 se dela dlouho a na rozdil od tech ruznych bazmeku do
zasuvky s pulznim nabijenim dela to co ma. Koneckoncu jsem ho tu pred
casem myslim nekomu doporucil a myslim, ze nebyl nespokojeny. Vyhodou te
nabijecky je, ze je jak na 12V tak na 230V.