Prodava FRAM nekdo jiny nez CIT ?

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Prosinec 18 18:23:12 CET 2007

Pripada mi to trosku jako vycitka, ze je to postovne drahe a ackoli mam
sam nizsi, tohle mi jeste pripada v mezich slusnosti. Chyba je uvadet
postovne, protoze korektne jde o naklady na dopravu a ty zahrnuji i
vsechno okolo toho samotneho poslani (tedy i obalovy material a praci).

Jinak Vas dotaz chapu, nic ve zlem, je prima moct neco koupit kdekoli
pres pult, samozrejme.

--
Jiri Bezstarosti