Elektor

Kosta (mk) info@mcu.cz
Úterý Prosinec 18 17:12:01 CET 2007

> Ono je to skoro uzavrena spolecnost, nekdo se tam dostane, nekdo vubec ani
> kdyz se rok snazi. Ja se tam dostal, kolega ne a furt otravuje.

Ale prosim Vas, nedelejte z toho az takovou konspiraci :)) Proc si asi tak
myslite, ze se na www.mcu.cz objevili clanky v rustine, nemcine a v budoucnu
v dalsich hatmatilkach. Jen to chce cas, cas, pak zase cas  a tlustou lajnu
a to je tak asi vse
Amar (vcetne  predchudcu a odnozi ) jsem mel nekde ve sklepe asi metr a pul
(zdedena po dedovi a otci). Pak jsem je prestal kupovat
a nedavno pri stehovani vsecnny rocnik putovaly do zberu. Myslim. ze jsem je
tu i za odnos nabizel. V el. podobe je mam asi od 55 roku, ale nijak
usilovne jse je zase nehledal :))

S pozdravem
Kosta