OT: vynalezy, bolo: Elektor, bolo: LED baterka

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Úterý Prosinec 18 11:34:14 CET 2007

Dobry den,

ale ano, ako chlapec som vymyslel, ze kazeta v kazetaku by sa mohla
otocit sama a o par rokov neskor som to videl v jednom filme (neviem
presne ci 9 a 1/2 tyzdna alebo Basic Instinct).

Ale moj posledny napad, skombinovat mobil s holiacim strojcekom, este
nebol nikde zrealizovany a tyto ho verejne prezentujem (patentujem).

Richard Kaliciak