Elektor, bolo: LED baterka

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Úterý Prosinec 18 09:50:19 CET 2007

Dobry den,

vcera sa mi dostalo do ruk nove cislo Elektoru (01/2008). Mam dojem, ze
budto niekto v redakcii cita tuto konferenciu alebo niekto v konfere
dopredu vie, o com to bude. Takze konkretne:

1. na str. 8 je rozprava o malych cinskych lampiciek na jednu baterku aj
so schemou.
2. je tam test meracov spotreby el. energie od 10 do 40 €
3. je tam projekt DC-power-meter (no dobre, tu sa preberaj AC 1 az 3 fazovy)
4. je tam rozoberany bezdratovy prenos energie na kratke vzdialenosti
(zda sa mi, ze to tu tiez nedavno prebehlo)

Tak, to staci.

Richard Kaliciak