Nabijecka NiMH, NiCd dlouho tu nic takoveho nebylo

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Prosinec 18 09:01:39 CET 2007

No ja bych Vam na takove to domaci nabijeni doporucil Ultramat 10 treba
zde: http://www.hobbyteam.cz/script/popis.asp?OC=6410&Okruh=5
pripadne Ultramat 14 (o tom ale nic nevim mozna umi jen navic lionky)
http://www.hobbyteam.cz/script/popis.asp?OC=6414&Okruh=5

Ultramat 10 se dela dlouho a na rozdil od tech ruznych bazmeku do
zasuvky s pulznim nabijenim dela to co ma. Koneckoncu jsem ho tu pred
casem myslim nekomu doporucil a myslim, ze nebyl nespokojeny. Vyhodou te
nabijecky je, ze je jak na 12V tak na 230V.

Co se tyka modelareni tak uz asi nema prilis smyslu se hrnout do NiXX
vsude se zacinaji pouzivat lipolky a A123 baterie. Navic NiMH jsou az na
vyjimky jako jsou ted nove Sanyo Eneloop
http://www.sanyo.cz/inshop/scripts/set.asp?Level=1421 ciste spotrebni
zalezitost. Na ty Eneloopy peje chvalu i muj kamarad, ktery uz pohrbil
svu fotak na 2xAA, kde se prakticky zadne jine baterie nechytaly. Navic
se nevybijeji.

Radek Vicek