Re: Programátor EEPROM

Milan Mlynarcik milan.m@centrum.sk
Pondělí Prosinec 17 22:43:15 CET 2007

A vlastne na koľko to vyšlo peňazí vrátane dopravy?

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, December 17, 2007 6:06 PM
Subject: Programátor EEPROM

Hezký večer,

    tak mi dneska přišel balíček z Kanady a v něm tento programátor:
http://www.mcumall.com/comersus/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=4225

    Kanadská pošta jej přijala 10.12. a dneska jsem si byla na poště jej
vyzvednout. Vypadá dobře, instalace byla také bez potíží a tak nezbývá,
než se těšit jak bude fungovat :-)

    Takže můžu říci, že z MCUAll balíček přijde i do Čech. A dokonce jej
vyclívací pošta pustila bez cla :-)

Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186