ADT75

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Prosinec 17 11:38:20 CET 2007

Pres papir ;). Na to co bych rad nemam dost velky kapital a to takovy,
ktery bych mohl v pripade "nehody" klidne ozelet ;). Chybi mi stale dve
veci. Prvni jsem napsal (to je ale jen otazka casu) a druha je, ze se
jeste necitim v oboru natolik vzdelan, abych uz mohl na ostro - nez do
toho vstoupim, chci byt dobre pripraven a vytrenovan. Mozna je smutne,
ze mi to trva tak dlouho jak trva, ale rikam si, ze tohle nechci
uspechat. Nechci byt jen dalsim cerstvym masem do mlejnku ;).

Takze pred Vami "tradery na ostro" mohu tak maximalne smeknout. Co pisu
jsou jen teorie a zkusenosti lidi s praxi, vetsinou nastudovane z
ruznych knih a z webu, ja sam ostrou praxi nemam. Mozna jsem nemel
odpovidat tak sebejiste (kdyz jsem jen teoretik), ale urcite rad uvedu
na pravou miru, ze ja "ostry trader" jeste nejsem, mohu se oznacit jako
"paper trader", tedy zacatecnik v nejrannejsi podobe ;).

--
Jiri Bezstarosti