ADT75

Zdenek zdej@atlas.cz
Pondělí Prosinec 17 06:34:07 CET 2007


Muj nazor je, ze pisemna objednavka by mela byt standard. Pokud ma nekdo 
nadstandardni vztahy s dodavatelem, treba se dohodne ustne.

Obe strany maji doklad o tom, co a kdy se objednalo. Pokud neni 
momentalne pristup mailu, lze to resit SMS nebo SMS>mail. Kdysi davno 
fungoval i SMS>fax.

Ve zpriznene firme uz jsem zazil nekolil situaci, kdy se v ramci 
"urychleni" objednalo telefonicky. Za 2 tydny prislo, za dalsi 2 se 
montovalo a ejhle: nepasovalo. Nasledovaly dohady jestli bylo spatne 
objednano nebo spatne dodano.

Zdenek

Tomáš Tomáš napsal(a):
> Puvodne jsem se do teto debaty o nicem ani nechtel zapojovat, ale dosud tu nezaznelo to nejdulezitejsi.
> Ono prdlajs zalezi na tom jakym kanalem do firmy objednavka doputuje, rozhodujici je jak se s ni ve firme naklada. Ten kdo objednavku prijima by ji me zanest do nejakeho systemu a opet nezaezi na tom zda tim systemem je SQL server x te generace nebo hrebik na ktery se napichuji papirky s objednavkami.
> 
> Tak trochu obchoduji na burzach  v USA, s maklerem casto veci resim pouze telefonicky a je to v teto branzi naprosto bezna zalezitost. Velci hraci takto toci az neskutecne prachy.
>  



Další informace o konferenci Hw-list