ADT75
Zdenek
zdej@atlas.cz
Pondělí Prosinec 17 06:34:07 CET 2007
Muj nazor je, ze pisemna objednavka by mela byt standard. Pokud ma nekdo
nadstandardni vztahy s dodavatelem, treba se dohodne ustne.
Obe strany maji doklad o tom, co a kdy se objednalo. Pokud neni
momentalne pristup mailu, lze to resit SMS nebo SMS>mail. Kdysi davno
fungoval i SMS>fax.
Ve zpriznene firme uz jsem zazil nekolil situaci, kdy se v ramci
"urychleni" objednalo telefonicky. Za 2 tydny prislo, za dalsi 2 se
montovalo a ejhle: nepasovalo. Nasledovaly dohady jestli bylo spatne
objednano nebo spatne dodano.
Zdenek
Tomáš Tomáš napsal(a):
> Puvodne jsem se do teto debaty o nicem ani nechtel zapojovat, ale dosud tu nezaznelo to nejdulezitejsi.
> Ono prdlajs zalezi na tom jakym kanalem do firmy objednavka doputuje, rozhodujici je jak se s ni ve firme naklada. Ten kdo objednavku prijima by ji me zanest do nejakeho systemu a opet nezaezi na tom zda tim systemem je SQL server x te generace nebo hrebik na ktery se napichuji papirky s objednavkami.
>
> Tak trochu obchoduji na burzach v USA, s maklerem casto veci resim pouze telefonicky a je to v teto branzi naprosto bezna zalezitost. Velci hraci takto toci az neskutecne prachy.
>
Další informace o konferenci Hw-list