Oprava repro

aze azehw@volny.cz
Pondělí Prosinec 17 02:03:18 CET 2007

Kontakt uvítám, pište soukromně.
Nemám žádné informace o firmě Visaton a ani po nich nepátrám, ale tento typ
se vyskytuje na spoustě webů a pro mne je to prostě levný basák, nic víc. Že
má Conrad v datasheetu jinou fotku mne nepřekvapuje. Nabízí je i známá firma
Monacor (například
http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/739336_-whc-30-visaton.html )
.
Zase přes Conrada. Asi to bylo pro ně vyrobeno.
AZE

----- Original Message -----
From: "mp" <oklovap@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, December 16, 2007 9:09 PM
Subject: Re: Oprava repro

Pytal som sa preto, lebo stranky vyrobcu nepoznaju tento typ. Nebude to
nejaky fake?
Nie je Vam podozrive, ze datasheet u takejto firmy sa rozchadza s
fotografiami? (myslim firmu Visaton, nie Conrad).
Dufam, ze som nezarobil na flame.    : )
Ak mate zaujem, sukromne Vam dam kontakt na cloveka, ktory mal Symboly v
podobnom stave ako Vy.
Osobne ho nepoznam - preto to nechcem davat sem. Ked sa dobre pamatam,
podarilo sa mu zohnat aj tu zelenu
hmotu origo.

mp