OT: co si popovidat a dotaz na admina.

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Prosinec 17 01:48:16 CET 2007

Nachystat si vsechny ptakoviny na jeden nebo dva dny pred vanoci mi neprijde
prilis vhodne.
1) jak uz velicenstvo admin napsal, nemusi se to rade lidi trefit do
momentalniho rozpolozeni
2) by to mohlo vypadat jako povel k psani hovadin a potom to nechci
videt ... :-)
Patek se zda byt lepsi, ale nejlepsi by bylo aby se kazdy s OT (nebo PK)
krotil, ale nemusel se bat vyrazeni z konference za to ze obcas neco takoveho
posle.
Jinymi slovy, moc mi neni po chuti to planovani predem.
Osobne ac tu OTcka ctu (a nekdy se kralovsky bavim a jindy nas**ru), opravdu
vyjimecne na ne reaguju, a dokonce casto napisu sahodlouhou odpoved na neco a
pak si to po sobe prectu a odesilani zrusim, protoze zjistim, ze je to
banalita, ktera opravdu nikomu nic neprinese.

Spis by se mi libil model (ac si uvedomuju jistou utopicnost) kdy by se dalo
hlasovat kdo mne svymi kydy opravdu irituje a kdyby se sesel dostatecny pocet
hlasu, byl by dotycny obeznamen a kdyby vyvoj pokracoval dale, byl by
vykopnut.

Jako priklad uvedu vyhlaseneho Jirku, znameho tez jako jirka.zaloha, ktery
diky svoji paranoie nikdy nezverejnil o svoji osobe nic jineho nez prave
svoje krestni jmeno a dle meho nazoru to ".zaloha@cosi.kdesi" znamenalo ze to
je zalozni email a byl pro svoje nevybirave chovani vyloucen.
Pro jeho vylouceni napriklad bych JA osobne nikdy nehlasoval, protoze mi a i
ostatnim mnohokrat pomohl a co na tom ze do mailu pridal semtam nejaky
stouchanec.
Nekteri lide jsou takovi.
Casto jsem s nim nesouhlasil ale nekdy to byla desna prdel to cist.
Ale pochopitelne uznavam, ze nekoho to mohlo drazdit vic.

Tak jsem se vykecal a zase si dam radsi pohov.

Jakub Ladman