UZ dálkoměr

kral.j@centrum.cz kral.j@centrum.cz
Neděle Prosinec 16 22:57:44 CET 2007

Ano, to pořadí včetně restartu tam mám. Je to ale ještě podivnější. To co jsem v původním příspěvku označoval jako podezřelé místo vlastně posílá adresu+R a tak samozřejmě, když jsem to místo zakomentoval, adresa neodešla a při čtení jsem vlastně přečetl tu adresu připravenou k odeslání. Při dalších pokusech jsem zjistil, že vlastně nenastavuji Command Register. Tak z něj čtu 06H, z reg1 pak 80H a z obou pracovních pak 00H. Původně jsem ten registr nastavoval před každým čtením a to předpokládám není nutné, resp. to asi byla chyba.
Nastavení dělám tak, že posílám postupně  E0H - 00H - 51H. Program zápisu mám opět odzkoušený s EEPROM. Nějaké další nápady?
Král