OT: co si popovidat a dotaz na admina.

hfmcons hfmcons@gmail.com
Neděle Prosinec 16 18:55:26 CET 2007

Řkl bych, že každá restrikce musí být nevyhnutelná, nedá se předem
naplánovat, tím pádem nezbyde než ji řešit za pochodu :-)
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
  ----- Original Message -----
  From: HW CNCnet.info
  To: HW-news
  Sent: Sunday, December 16, 2007 4:39 PM
  Subject: Re: OT: co si popovidat a dotaz na admina.

  Petr Zahradnik napsal(a):

  > To bys me, Jirko, rozesmal, zrejme ctes trochu jinou konferenci nez ja
  > :-) Hromada sprostaren, vulgarit a osobnich vypadu je tu kazdou
  > chvili.

  Ale tak to zase teda nesouhlasim. Sice se obcas neco objevi a uz jsem
  dotycne upozornil. Na druhou stranu neni treba zde kolem sebe chodit po
  spickach jen proto, ze nekdo nekomu napise, ze je lenoch a nedal si
  praci chvilku hledat na netu.
  Jak jsem psal - malinko se v tomhle smeru forum uvolnilo a budu to
  trosku vic hlidat.

  > No jo, ale ze neznas, to prece neni duvod k tomu, aby se z HW
  > konference udelala politicka kulnicka na drivi :-)

  No o tom myslim nebyla rec. Pokud zminene patecni OT zavedeme doufam, ze
  se nebudou tocit jen o politice a dozvime se i neco jineho. Treba to
  umozni se konferenci lepe poznat i z jinych stranek.

  Me treba mometnalne zajima zda balu uz dosahuje virtuosity one seschle
  babice rozladujici oscilatory thereminu v nebesky znejicich vibratech.

  RV