Ovladac pro PL2303 pro Vistu

P. Novotny novotny.pp@atlas.cz
Neděle Prosinec 16 18:36:00 CET 2007

Tak jak to teda je :-)
Chystam se objednat prevodnik USB / RS-485 a jak se zda tak je osazen prave
PL2303

Druhou variantou je http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9309 +
USB/RS232 s FT232

Pres veskerou snahu, vcetne pisma vyrobcum jsme nezjisitl jak je reseno
prepinani smeru v RS485 casti, objednam a uvidim, nicmene nerad bych jeste
resil problem s prevodniky USB/RS-232.

Podle toho co pise Profilic na webu by pro PL-2303 mely ovladace pro Vistu
existovat, i kdyz pokud existuji tak proc je nemaji na webu ke stazeni ...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Sunday, December 16, 2007 5:40 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Ovladac pro PL2303 pro Vistu

FTDI funguje OK, ale ma jednu nevyhodu proti prolific, aspon co jsem
vysledoval - je velmi pomala pri rychlem stridani smeru komunikace, rekl
bych ze se jedna o radovy rozdil. Diagnostika na LPG u auta mi napr.
Chodi jen s tim prolific, to samy samo domo programator, kde se prenasi
max. 2B stridave sem a tam a tam je FTDI velmi pomale. Takze nejlip mit
oba ;-)