OT: co si popovidat a dotaz na admina.

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Neděle Prosinec 16 16:32:15 CET 2007

Nemyslim, ze by to tady bylo nejak zle, az na male vyjimky jsem si
vzdycky dokazal s kazdym vsechno vyjasnit a vetsinou i velice slusnou
formou, treba uz i mimo konferu ;).

Jinak je nemyslel udelat z HW News kulnicku na drivi, spis jsem chtel,
aby se vypsali vsichni kdo maji potrebu a pak by mohl byt o to vetsi
klid na HW samotne. A protoze budou ty svatky, v tech dnech co jsem psal
to valne vetsine bude asi suma fuk, co se tady pise, a po svatcich se k
tomu asi bude malokdo vracet, takze pokud by se melo neco takoveho
udelat (vlk se nazral a konfera zustala cela), je k tomu idealni
prilezitost. Proste kdo se potrebuje vypsat, cas by si jiste v ty dva
dny nasel a kdo nepotrebuje, jiste ma jine starosti, takze cist to zase
bude jen ten, kdo ma tu potrebu.

Ale urcite nemam patent na rozum, treba to vubec neni dobry napad, ale
proc ho nenapsat, maximalne se rekne ne a je to ;).

--
Jiri Bezstarosti