OT: co si popovidat a dotaz na admina.

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Prosinec 16 16:22:58 CET 2007

Kdysi jsem zde napsal (myslim v dobach kdy se vubec resilo zda vubec
admin), ze nemam potrebu zde neco zakazovat nebo nekoho peskovat. Ale,
ze bych rad, aby tahle konference byla neco na zpusob anglickeho klubu,
kde se sice nemusi mit vsichni v lasce, ale cti se zasady slusnosti pres
ktere nejede vlak. Verim, ze to je jeden z duvodu proc zde tolik lidi
zustava a prispiva - zvlast v dobe kdy na netu je takove spiny a
osobnich utoku.

Stejne tak se snazim, aby zde nebyl nikdo odstrkovan jen proto, ze neni
zrovna lumen a neformuluje dotazy na urovni mistnich guru. To bych
opravdu nerad, nebot je to nesvar vetsiny for co znam, kde particka
treba i chytrych lidi vede mezi sebou defacto chat a vozi se po nekom
kdo jeste neni tak chytry jako oni. Nakonec to vede k tomu, ze se kazdy
pretvaruje jen aby ho nekdo nemel za blbce.

Me osobne tahle konference hodne pomohla, protoze kdyz jsem by v letech
kdy se bere rozum tak z elektriny v mem okoli byla nejvetsi autorita
schopna zapojit tak maximalne zasuvku 380V. Dnes si uvedomuji, ze mi
opravdu zaklady chybi, ale vim ze se tady mohu zeptat a pokud bude mit
nekdo jen aspon chvilku casu tak, ze se mi bude snazit poradit.
Koneckoncu to, ze jsem zacal programovat PICy je vlastne zasluha
p.Bestarostiho (nevim zda "padim" dobre), ktery mi pred ctyrmi lety
poslal ruzne fragmenty svych kodu, ktere jsem pak ruzne rozvijel a
obmenoval.

Abych se nevykecaval...jen jsem chtel doplnit neco co jsem zapomnel v
tom predeslem mailu.

Co se tyka navrhu na "ring volny" nemam nic proti. Jen pochybuji, ze
pomer 2:363 bude pro zdejsi diskutery dostatecny. Navic se asi malokomu
trefi ty dva dny do jeho bolistky.

Navrhoval bych tedy jinej rozvrh. Stejne se zde ustalil institut
"patecniho OT", ktery navrhuji zlegalizovat. S tim, ze stale bude
platit, ze musi byt oznaceno vlakno OT s tim, ze tema muze byt
libovolne. Ostatni dny je OT vyhrazeno pouze pro technicka temata
souvisejici se zamerenim konference.
Stejne tak bude platit, ze se musi jednat o diskuzi a ne o osobni
napadani a pretlacovani se v tom kdo ho ma vetsiho. Takova vlakna budu
okamzite oznacovat stopkou.
Pokud s necim takovym zdejsi osazenstvo souhlasi nechal bych to chvili
bezet a pak pripadne doplnil do psanych pravidel fora.

Jeste jednu vec. Znovu bych chtel vsechny diskutujici pozadat, aby si
dali tu praci a ponechavali v mailu jen tu cast na kterou reaguji.
Koneckoncu je to moznost kazdeho jak zrychlit cele fungovani HWnews.

Radek Vicek alias ADMIN