DVB-T anténa praha, co pořídit?

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Prosinec 16 12:14:57 CET 2007

Dne Sunday 16 December 2007 03:32:07 Radim Götz napsal(a):
> To Jakub:
> Jak planujete resit topologii v tak rozsahlem dome ?
> Budete se držet obecně doporučovane hvězdy ?
> Je to vůbec v paneláku realizovatelné ?
> Okrajově se tím živím tak mě zajímá jak to budou řešit
> ostatní. Hvězda je idealni i perspektivně pro distribuci
> DVB-S. Pripadne se nabizi pri rekonstrukci zavlect do
> bytove jednotky i kabel CAT5+.
> Radim

Aby tomu bylo správně rozuměno, já tu rekonstrukci provádět nebudu, jen jsem
na požádání sdělil své stanovisko, jak by to asi mělo vypadat, tak aby to
mělo dlouhodobě smysl.

Možnost, že bych to udělal sám jsem taky zvažoval, ale nemám na to ani
povolení - nejsem podnikatel - a ani na to nemám peníze, co bych do materiálu
musel předem vrazit.

Tudíž tu topologii jsem plánoval dořešit až se samotnou montážní firmou.

Pokud by nakonec šlo o hvězdu, souhlasím s vámi, že by bylo výhodné natahat
současně CAT5+

Z důvodů minimalizace ceny ale jistě bude projednávána i možnost zachovat
stávající topologii a vyměnit jen kabely a zásuvky.

Jakub Ladman