ADMIN: NEREAGOVAT ...bylo OT: Muj nazor na Skype

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Prosinec 16 11:25:49 CET 2007

Rozhodne si zde nechci hrat na Herodesa, ale na druhou stranu se snazim,
aby se zde psana i ta nepsana pravidla dodrzovala nebo aby se o to
vsichni snazili. Vcetne toho, ze se na prispevek s ADMIN v subjektu
nereaguje. Odpovidam a pisu dal jen proto, abych vysvetlil o co se zde
snazim jak bych rad aby to zde fungovalo.

Jiste, ze ne kazdemu lze vyhovet a take ne kazdy ma hranice vnimani toho
co jeste lze a co ne posazeny stale stejne. Kazdy jsme individualita a
staci, treba jen, ze se rano spatne nekdo vyspi nebo ho boli zub.
Snazim se necemu takovemu branit a dost casto zvazuji zda zasahnout.
Rozhodne to neni tak, ze se mihnu u PCcka a zahlednu neco o politice a
automaticky posilam stopku. Ctu 99% vsech prispevku co projdou
konferenci a snazim se jim i porozumet - ne vzdy je to jednoduche - i
presto, ze vetsinu lidi zde za ty leta znam, alespon co se tyka jejich
nazoru a toho jak se prezentuji.

Vite, ze propoustim temata i velmi OT a nezasahuji. Na druhou stranu
nechci, aby se zde z toho stala hospoda, kde si bude kazdy placat podle
toho v jakem je zrovna rozpolozeni. Takze mozna ani tolik nehledte na
obsah jako spis na formu. Obsah toho co jsem stopnul mi nevadi - bohuzel
se zmenila forma diskuze - neplette si HWnews s voxem populi.

Posledni dobou se zvysuje obsah OT temat okruh diskutujicich je vetsinou
stale stejny pak je ke zvazeni zda to neni omezujici pro mlcici vetsinu.
Coz samozrejme plati i pro mne jako bezneho clena HWnews. Pokud narazite
  na to, ze jsem volne pokracoval ve znovu zalozenem vlaknu wekem tak
jsem jen vyuzil prilezitosti zverejnit ten pribeh, coz jsem postizenemu
slibil a koneckoncu to neni uplne od veci - tykat se to muze vetsiny z
nas. Koneckoncu jestli mi z Eonu nekdo odpovi pocitam s tim, ze to sem
preposlu.

Takze to berte to tak, ze se budu snazit mozna malinko pritahnout
kohoutky. To myslim vseobecne. Rad bych, aby toto co jsem ted napsal
vzali na vedomi vsichni diskutujici - verim, ze to bude rozhodne prinosem.

ADMIN

P.S.: Politika se da do diskuze zatahovat i v prevleku - toho je zarnym
prikladem prave wek - viz. jeho "plana filozofovani a vyzkumy
sociologie". ;-)

P.P.S.: Pokud Vam stopnu tema, ktere si myslite, ze je zivotaschopne a
jen se stocilo kam nemelo, take je prece beznou praxi zalozit nove tema
a pokracovat v diskuzi. Je to vyhodne pro ty kdo ctou nebo hledaji zpetne.