telefonni linka - U4090B-P

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Prosinec 16 05:03:33 CET 2007

Zdravim,
  ano, ta napeti jsou v poradku, ikdyz ta DTMF by byla prebuzena, ma se
vysilat nekde na -3dB a 1.5VAC by bylo moc. Ale jde jen o mereni. A hladina
z mikrofonu je OK. Takze to skutecne asi spatne prijima.
  Clovek ma nekdy pocit, ze vyrobci davaji do tech datasheetu ci jinych
specifikaci ty chyby zamerne, aby zakaznik musel vyuzit sluzeb (placene?)
podpory...
  S pozdravem Pavel Troller