Fw: Eagle

hfmcons hfmcons@gmail.com
Sobota Prosinec 15 22:13:50 CET 2007

Chová se to nějak zajímavě, byly v horní, nechal jsem Eagla spuštěného a
natvrdo restartoval PC a už to tam není, korektní restart nepomohl, to jsou
věci :-o Možná ale ňáká chyba v driverech grafiky.
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
  ----- Original Message -----
  From: Pavel Hudecek
  To: HW-news
  Sent: Saturday, December 15, 2007 9:04 PM
  Subject: Re: Fw: Eagle

  A v jaké vrstvě ty šrafované věci jsou?

  PH
    From: hfmcons
    Pro nový projekt to nastavení DRC funguje, ale starou desku tímhle
neupravím. Co by se dalo dělat s tím šrafovaným zbytkem, del all nepomáhá,
je to tam i při tisku i při img exportu, grr. Zatím jsem o tomhle nic
nenašel, nevěděl by někdo, jak se toho zbavit?
      From: Zdenek
      Velikost a tvar padu se daji zmenit v DRC/Restring a Shapes.

      Dril asi jedine pres ulp. Pokud je to zmena typu: vsechny otvory 0,8
      nahradit 1,0 tak by se dalo hrabnout do vygenerovaneho souboru
vrtacich
      dat.