Fw: Eagle-drill

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Pátek Prosinec 14 09:31:38 CET 2007

Někde tento mail zapadl, tak to zkouším po druhé.
----- Original Message -----
From: Hfmcons
To: HW-news
Sent: Thursday, December 13, 2007 4:18 PM
Subject: Eagle-drill

Začal jsem zase zápasit s Eaglem, zatím je skóre 0,01:10000000, před časem
jsem nechal Eagle radši na pokoji, neboť jsem nenalezl některé volby.
Předpokládám, že nejdou nastavit implicitní vlastnosti BRD, konkrétně třeba
drill, aby všechno co umístím na brd nepřekročilo maximální či nějakou
toleranci vrtáku, nebo plošky, aby byl použit jen  implicitně nastavený
tvar. Dá se upravit knihovna součástky, ale připadá mi, že by mohl existovat
jednodušší způsob. Jak tedy změnit u všech otvorů na brd, vrták? Zkoušel
jsem drill-cfg.ulp, ale nezměnil žádné pouzdro. V návodu jsem se dočetl jen
něco o editaci pozdra.
DĂ­k
S pozdravem,
                        Miloš Dašek