OT: Predvianocne plane filozofovanie

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Sobota Prosinec 15 21:31:10 CET 2007

Chyba, chyba a chyba.

Co k tomu rici na uvod snad, ze dotycny se chova nejhloupeji jak mohl.  Pustit si podobne komando do baraku, ci jim dokonce dovolit rozkopavat zdi je zkratka naivni a hloupe. Jakmile by se na me dotycni byt jen krive podivali jeli by z domu a pozemku a to tak ze okamzite.
Nicmene pozde bycha honit.

1. Utrzene blomby hezke, ale nelze s toho cokoliv dovozovat, ustanoveni, ktera spotrebiteli narizuji zodpovednost za jejich stav a zaroven mu narizuji nechat tyto volne pristupne porusuji hned nekolik zakladnich zakonnych principu. a) Porusuji rovnost subjektu pred zakonem, tim, ze mu ukladaji neprimerene povinnosti , dale mu ukladaji neco na neco na co nema a nemuze kvalifikaci b) Ulozeni podobne povinosti bez toho aniz bych subjektu pro jeji splneni vytvoril podminky je protiustavni. Je to stejne jako naridit vyveseni RC vsech clenu domacnosti na dvere a pak jejich stihani za nepovolene nakladani s osobnomi udaji.

Rad podporim (i financne) zalobu na CEZ, ktera je donuti akceptovat elektormery uvnitr objektu.
Osobne jsem to vyresil tim, ze jsem CEZ pozadal o umisteni ele. uvnitr objektu, coz mi zamitli, ale pokud by nekdy prisli s necim ohledne plomb a manipulace s ele. maji po zizalkach ...

2. Cerny odber - tady to je horsi, kdyz jste jim dovolili se hrabat ve zdech.
Dotycny by rozhodne nemel spolehat na rozhodnuti soudu, soudce je vysoce pravdepodbne vul, ktery se domniva, ze se draty zahrivaji tim jak se  elekrony poti, kdyz v nem utikaji.  Tzn. mel by si sehnat posudek sveho soudniho znalce v oboru a navrhnou vlastni resenini. Neni rozhodujici jak velky je cerny odber jako fakt kdy zacal. Jak zde jiz zaznelo obecne se ma za to, ze trva od dne posledniho odectu do dne zjisteni a bude na CEZu, aby dokazal, ze trva dele.  Diky "manipulaci" s blombami se da odkazat na skutecnoost, ze v den odectu pracovnik CEZu proved vizualni kontrolu odberneho mista a z dostupnych udaju vypyva, ze neshledal zadne zavady.
Nicmene CEZ se muze odkazat na vyvoj spotreby a z toho dovozovat co chce, chce se to zkratka pripravit...

Na zaver nektere rozvodne zavody odmenuji tyto sve cety podle mnozstvi dopadenych a oni se pak podle toho chovaji, nicmen jsou to normalni lide se stejnymi pravomocemi jako kazdy druhy....

No pekne...

Zrovna vcera mi psal znamy, ze je v totalnim prusvihu kvuli neci
dementnosti (pravdepodobne vlastnimu tchanovi) od ktereho dostali
baracek i se zazdenym cernym odberem elektriny. Cele to sepsal a ja to
zatim vystavil na http://www.cncnet.info/work/CEZ/RADEK.txt

Nedavno myslim bezel nejakej porad o zasahovem komandu NTZ od CEZu.

Jen podotykam, ze to neni zadnej vychcanek a chce se normalne domluvit
na nejake realne sume a splatkovem kalendari.

Radek Vicek