OT: Predvianocne plane filozofovanie

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Prosinec 15 20:47:25 CET 2007

To on vi, ze byla chyba nekoho pustit do baraku. Holt stalo se.

Stejne tak vi, ze on nic spatneho neudelal a ze zakon porusuje CEZ. Vsak
on se take CEZ k soudu nehrne a ani zalobu podat nechce - vi moc dobre
proc. Oni sazi na to, ze bez elktriny nikdo dlouho nevydrzi. Nastesti ma
ten clovek vedle v baraku pribuzneho a tak je pripojen ted na nej.

Nicmene silne zvazuji ze dam na elektromer venku na domecku petlici -
nevim proc by Eon nemohl delat odecet jako kazdy jiny dodavatel - tedy
oznamit kdy prijdou a dat mi to podepsat. Myslim, ze uz po nejakem soudu
co prohrali nevyzaduji pristup k elektromeru.

Nicmene ta svinarna s prestrihanyma plombama se tyka 95% lidi v CR.

Radek Vicek