OT: Predvianocne plane filozofovanie

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Prosinec 15 20:08:26 CET 2007

No pekne...

Zrovna vcera mi psal znamy, ze je v totalnim prusvihu kvuli neci
dementnosti (pravdepodobne vlastnimu tchanovi) od ktereho dostali
baracek i se zazdenym cernym odberem elektriny. Cele to sepsal a ja to
zatim vystavil na http://www.cncnet.info/work/CEZ/RADEK.txt

Nedavno myslim bezel nejakej porad o zasahovem komandu NTZ od CEZu.

Jen podotykam, ze to neni zadnej vychcanek a chce se normalne domluvit
na nejake realne sume a splatkovem kalendari.

Radek Vicek