Výběr zařízení WAS: RE: Muj nazor na SIP/H.323

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Prosinec 15 13:27:03 CET 2007

Taky bych se rád na něco zeptal opravdu zkušeného člověka, teď si stavím
doma nový router a potřeboval bych se konečně zbavit routeru s VoIP,
protože:
a) ho využívám pouze kvůli onomu FXS portu, jeho možnosti mi jinak
nevyhovují
b) měsíčně platím za jeho pronájem Netboxu
c) žere zbytečně elektriku, protože je to zbytečně "velká kráva" (router
který nepoužívám)
Momentálně si stavím router na VIA Epia, což je značně omezené řešení,
jediný volný PCI slot jsem musel obsadit druhou síťovkou, potřeboval bych
tedy buď SIP telefon nebo nějakou jednoduchou krabičku (bránu), která bude
mít 1x ethernet a 1x telefonní linku (výhodou by byly dvě linky, ale to
nepotřebuju). Potřeboval bych tedy poradit nějakou rozumnou variantu. Asi by
se dalo použít i něco do USB, ale muselo by to fungovat v Gentoo a navíc
telefon potřebuju o dvě místnosti vedle, takže to nemůže být přímo SIP
telefon do USB.
Předem díky za rady...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death