8-bit MCU rozsirenie obzorov (aspon pre mna)

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Sobota Prosinec 15 01:49:29 CET 2007

Ja byl prekvapeny kdyz jsem slysel od tech. podpory, ze meli reklamaci, ze
nas cip nepasuje na nami doporucovane footprinty. Byli z toho trosku vedle a
tak si ty nepasujici cipy vyzadali s tim ze jim na oplatku poslou ty co maji
v supliku a pasujou. Pak je otevreli a zjistili ze to byla jakasi cinska
kopie vcetne loga na kremiku... Holt soudruzi netrefili rozmery nozicek.

Od te doby se uz z Ciny nedivim nicemu.

PK.