Re: DVB-T anténa praha,co pořídit?

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Sobota Prosinec 15 01:32:34 CET 2007

Jednofrekvencni sit znamena, ze stejny multiplex se siri ze vsech vysilacu
na stejnem kanalu. Pred par lety se to vyzdvihovalo a  prislo mi to jako
dobre reseni jak usetrit frekvencni pasmo. Netusil jsem, ze se to neujalo.
Princip byl takovy, ze vysilace jsou synchronizovany (asi pomoci vychytavek
pres GPS) a prijimac pak v podstate nepozna rozdil, jestli k nemu prisel
signal ze dvou vysilacu a nebo dva ruzne odrazy z jednoho vysilace. Proc to
zavrhli to nevim (mozna technicky problem realizace), jdu se dovzdelat.

PK