8-bit MCU rozsirenie obzorov (aspon pre mna)

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Prosinec 14 21:09:15 CET 2007

Dobry den,

dnes mi doslo domov iste zariadenie (nechcem velmi specifikovat, tyka
sa to bezpecnosti). Ma to elektronicku cast, v ktorej je pouzity takyto
jediny IO: http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/bjx/

Ta nalepka tam presne takto bola nalepena, popis na nej som naschval na
fotkach premazal. Podla funkcie mi bolo jasne, ze to musi byt MCU, tak
som patral. Najprv podla loga, potom podla vytrcajucich fragmentov
oznacenia.

Takze vyrobca je tento: http://www.bjxmcu.com/eabout.htm

Hladanie datasheetu dalo zabrat, lebo tie stranky aj v eng sekcii
pouzivaju dost neprelozeneho rozsypaneho caju... Ale podarilo sa:
http://www.bjxmcu.com/admin/down/BJ8P508,153.pdf

Konkretne v mojom pripade je to BJ8P153.

O tomto vyrobcovi, ani takychto jednocipakoch som nikdy nepocul.
Nechcem sa nic spytat, iba sa podelit o nove obzory :-)

miro

http://www.yahoo.com/r/hs