Asm x51

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Prosinec 14 13:16:30 CET 2007

----- Original Message ---------------
>Dik. Vyhovovalo.
>Jen ty byte/bit promenne musi byt v jednom bloku a na zacatku. Jak dam
>DSEG AT 30h, tak uz se zpatky vratim jedine DSEG AT ii+1. To prekousnu.

To uz je na Vas. Podstatne je, ze segmenty sa daju takmer lubovolne striedat; a ze za AT moze byt vyraz, nemusi to byt konstanta.

>Jaky je rozdil mezi:
>BSEG AT ii7+1
>a BSEG AT ii.7+1?
>To druhé mám se syntax error (i se zavorkama).

Netusim. Ja som to tiez skusil najprv ako ii.7. Urcite to suvisi s internou interpretaciou bitovej a byteovej adresy a ze kde sa vlastne vyhodnoti jej hodnota, ale spravnu odpoved by Vam asi dal len autor asembleru. Inak uprimne povedane by som na '51 a jeho milion roznych adresovacich rezimov asembler nechcel pisat.

Aky pouzivate asembler?

wek