kabel RG-58 NK NETWORKS

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pátek Prosinec 14 12:49:14 CET 2007

maily sa nestracaju, takze o casovanie myslim neslo :-)
Otazka je co s tym kablom chcete robit. Vseobecne LAN kable velkosti
RG58 boli vyrabane aby boli lacne nie aby boli kvalitne. Boli len tak
dobre aby to este fungovalo.
Neviem co s tym chcete robit "v radiotechnike". Moje ponimanie
"pouzitelny v radiotechnike" je ze potrebujem trojite opletenie alebo
semirigid. Podobne to plati pre pouzitie pri EMC meraniach, alebo na
napajanie anteny.
Ked vam nevadi ze kabel vyzaruje a je stratovy lebo je deravy tak ho
samozrejme mozete pouzit. Myslim ze presnejsie sa na vasu otazku neda
odpovedat.
b.