bios a miranda klient

pyrin pyrin@volny.cz
Pátek Prosinec 14 08:29:01 CET 2007

Ad 2, mám stejný problém s Mirandou. Je zajímavé, že s lidmi, kterými
komunikuji každodenně, tak je vidím online a s těmi občasně komunikovanými
vidím ofline.
Tak to řeším tak, že mu buď napíšu a oni se někdy ozvou.
pyrin

----- Original Message -----
From: "Jozo" <svk421@zoznam.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, December 14, 2007 7:59 AM
Subject: 2xOT: bios a miranda klient

Zdravim, mal by som dve od veci otazky:

1. dostal som v robote nove pc s doskou biostar TP35D2. Vsetko ok,
akurat po vypnuti zostavaju napajane usb porty, teda zostane svietit
mys, emulatory a tak. Hladal som nejaku polozku v biose, ale nic mi do
oka nepadlo. Nevie niekto co s tym? Alebo ze by to bola nova
vymozenost  v ramci setrenia energiou?

2. pouzivam mirandu ako icq klienta. Asi pred dvomi tyzdnami sa cosi
stalo, ze vacsina mojich kontaktov sa tvari offline, aj ked su zapnuti a
mozem s nimi komunikovat. Sprava sa to rovnako na troch roznych pc,
takze som to bral, ze zase cosi zmenili v komunikacnom protokole a
pockam na novy soft. Ale stale nic, aj ten co som stiahol dnes sa chova
rovnako. Zeby som mal taky problem sam?

Vopred vdaka za rady.

j.