[OT]Drivery k TV Lifeview Trio?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Prosinec 13 23:27:01 CET 2007

Mohu potvrdit, ta karta to umí fakt skvěle, používám ji k plné spokojenosti -
pod Linuxem. Pravda, používáme jen DVB-T a analog, zatím nemáme DVB-S a
FM rádio neplánujeme.
  Je tu taková legrační věc - s touhle kartou jsem kámošovi rozchodil PC s
Linuxem. Jeho rodina s tím nebyla spokojena a donutili ho dát tam windows.
Jenže pod nimi to prostě nerozchodili - nejlepší, čeho dosáhli, bylo, že
v malém okénku to jakž takž jelo, ale ve fullscreenu to dělalo tak 3 fps.
Tož kamarád pak přišel s prosíkem a Linux se tam obnovoval :-). Nyní tam mají
dual boot a na TV či jiná multimedia jedou Linux, zatímco na kancl práci
bootnou windows. Pro info, je to barebone Pundit s integrovanou Intel grafikou.
  A mimochodem, driver je v nativním kernelu - na rozdíl od windows není třeba
nikde nic shánět :-). Prostě je to plug-n-play, tak jak by měl správný
OS být :-). A CD od karty se dá dětem na hraní - takto končí u mne veškerá
CD, co kdy k jakému hardware přibalují :-).

  S pozdravem Pavel Troller