bezdrot zvoncek

racek Jozef_Racek@tempest.sk
Čtvrtek Prosinec 13 23:07:21 CET 2007

Hladam bezdrotovy "zvoncek" do dielne.
Potrebujem splnit poziadavky:
vzdialenost tlacitka a "zvonceka" do cca 30 - 50 m
vlastny "zvoncek" napajany zo siete ( 230 V, alebo adapter )
"zvoncek(y)" ma byt umiestneny v zamocnickej dielni 3 miestnosti ( hluk
z brusenia, zvarania, prach ... ) + dvor
idealne ak k jednemu tlacitku je mozne niekolko prijimacov / "zvoncekov"
= presny opak toho, co sa bezne predava ( 2 tlacitka  a jeden zvoncek )

resp. 2 tlacitka a min. 4 zvonceky s tym , ze by sa rozlisilo ( tonom
alebo inak ) ktore tlacitko bolo stlacene,
ale to uz je asi pritvrda podmienka ;-)

Vsetky zvonceky, ktore som doteraz nasiel su skor "bytove" - rozumej
gong, melodia a pod. s hlasitostou vhodnou do normalneho ticheho
bytu, ale v dielni nepouzitelne.

Nestretli ste sa s niecim takym?
Dakujem za kazdu radu/klucove slovo do vyhladavaca.
Tie, ktore som doteraz pouzival ma neviedli k cielu - vsetky koncili v
plastovych krabickach velkosti krabicky cigariet s mizernou hlasitostou.
Obchodzka kamennych obchodov bola rovnaka.

Dodo