luxeon 3W seriove razeni ??

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Prosinec 13 21:01:09 CET 2007

dobry den.
dnes jsem si na hrani koupil 3ks luxeonu 3w 3-4,5V/700mA.
otestoval jsem jeden a pri 3,9V bral cca 400mA.
pak me napadlo, ze bych k li-ion 9V baterce, pripojil 2ks zapojene do
serie.
baterka mela pred pripojenim 8V a po pripojeni 2ks luxeonu 7,25V.
protoze ty "ledky" svitily jak o zivot, tak jsem zmeril proud a teklo
tam 1,2A !!
ledky byly prilepeny teplovodivou pastou na kus hliniku a nechal jsem je
tam jen par
sekund po dobu mereni, takze to prezili. kde se tam ale bere ten proud
:-(.
zkusil jsem i jinej dmm a pouze v jednom pripade na rozsahu pouze pro
mA, to chvili
bralo tak nejak normalne, ale nakonec to zase vylezlo takhle nahoru.
kde se ten proud bere. na tech ledkach je pri tom 1,2A cca 3,5V .
jsou ty luxeony nejaky zacarovany nebo to nejsou pro ne neplati to co
pro ledky ??
dekuji za postrceni ..
tomik.