MCU s CAN , který je nejlenější ?

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Prosinec 13 20:16:06 CET 2007

Nemate zdaleka tak dlouhe vedeni, jako ja jsem slepej ;). Pochopitelne
omluva za unahleny hloupy dotaz.
Vypadalo to, ze mi wek nahral na smec, ja odpalil, ale nejak jsem si
nevsiml, ze uz uplne stojim mimo hriste, wek mi nenahrava a ja bez micku
palim na druhou stranu ...

No ale ten MCP2551 stejne potrebovat bude, takze je to zase o par penez
drazsi.

--
Jiri Bezstarosti