Re: Rozbocovace/slucovace (bylo: DVB-T anténa praha, co pořídit?)

Tomáš Chvátal tchvatal@ezop.cz
Čtvrtek Prosinec 13 18:00:33 CET 2007

Presne tak. Takto jsem to myslel.

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 13. prosince 2007 16:28
Předmět: Re: Rozbocovace/slucovace (bylo: DVB-T anténa praha, co pořídit?)

Myslim že v tomhle případě šlo o to, že digitálu je šumák jesi tam po
sloučení budou duchy a odrazy, zatímco pro analog to vadí. Když vezme
dvě antény a přes obyč. slučovač je pustí do televize, tak např. jedna
bude chytat signál přímo z vysílače a druhá, původně namířená na jinej
vysílač, do toho přidá nějakej odraz nebo rovnou příjem z jinýho než
čelního laloku. Proto se u analogu používaj pásmový slučovače,
odlaďovače a další bižuterie.

Rozbočovači je to fakt jedno, jestli přes něj leze digitál nebo
analog, ale když ho zapojim jako slučovač, tak už by to jedno bejt
nemuselo.

P.K.