Re: Rozbocovace/slucovace (bylo: DVB-T anténa praha, co pořídit?)

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Čtvrtek Prosinec 13 17:28:28 CET 2007

To zní jako rozumné vysvětlení (po mnoha letech s kabelofkou jsem na duchy zapomněl).

Ale obávám se, že řešení navrhované v mailu na který jsem reagoval (použít vysokoziskovou anténu a namířit ji mezi vysílače), bude v tomto ohledu ještě nejmíň řádově horší.

PH
  From: Pavel Kadečka
  Myslim že v tomhle případě šlo o to, že digitálu je šumák jesi tam po
  sloučení budou duchy a odrazy, zatímco pro analog to vadí. Když vezme
  dvě antény a přes obyč. slučovač je pustí do televize, tak např. jedna
  bude chytat signál přímo z vysílače a druhá, původně namířená na jinej
  vysílač, do toho přidá nějakej odraz nebo rovnou příjem z jinýho než
  čelního laloku. Proto se u analogu používaj pásmový slučovače,
  odlaďovače a další bižuterie.

  Rozbočovači je to fakt jedno, jestli přes něj leze digitál nebo
  analog, ale když ho zapojim jako slučovač, tak už by to jedno bejt
  nemuselo.