HW - Větrné elektrárny O- infrazvuk

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Prosinec 13 13:11:47 CET 2007

paci sa mi material z tej druhej linky. Pan ktory to napisal si potrpi
na uvadzani vsetkych titulov (asi aby to vyzeralo doveryhodnejsie pre
jednoduchych ludi)
Dr. Amanda Harry M.B.Ch.B.P.G.Dip.E.N.T.
potom dalej Dr. David Maley PhD, BSc (Hons.) MIEE MIOA, F Ins.P,
C.Dip.AF, FICDDS, C.Eng a podobne dalej. Celkom sa oplati precitat.
Statistika zalozena na par pozorovaniach, poviedky z Guantanama, no
proste dokument ako sa patri :-)