Baluova prednaska na VUT - pochvala!

Vladimír Pokorný v.pokorny@servotex.cz
Čtvrtek Prosinec 13 09:44:33 CET 2007

Opravdu velmi skvělá přednáška. Nejvíce mě dostaly ty "miniaturní"
rozvody megawatových signálů. Z potrubí, které podobné jsem viděl
naposledy v chemičce v Pardubicích a tekla v něm kys. sýrová, se
vyklubalo koaxiální vedení,  a  z  hranaté "klimatizace " byl rázem
vlnovod.  Ještě jednou díky.
No a po přednášce následovala  praktická ukázka na "LBC" ( Large  Brno
Collider  -  alias  Koliště ), naštěstí k žádnému doteku molekul
karoserie nedošlo takře můžu v klidu napsat tyto pochvalné řádky na
Baluovu přednášku.

S pozdravem,

Ing. Vladimír Pokorný

SERVOTEX přístrojová elektronika spol. s r.o.
Nová 1734
696 62 Strážnice

tel. 518 332 979
fax. 518 332 280