OT: filtrovanie relevantnej komunikacie na IP, was: thread ktory nam admin uz zatrhol :-)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Prosinec 13 08:24:23 CET 2007

Co mi to jen připomíná... aha, moji polovičku: "jak to mám otevřít?"
"něco mi tady vyskočilo" atd.

Jako perlička jí přišel nějakej xls soubor s makrama, kterej si ale
nespustíme, páč v xlvieweru ani v openoficu to nechodí. Vlastně ani
nevim, jesti to chodí aspoň v MS excelu, páč ho doma nemám.

P.K.